Deze containerreinigngsdienst is netjes gezegd onfatsoenlijk bezig t.w.
men stuur nooit een factuur, maar schrijft automatisch af van je rekening met verwijzing naar een factuur die je dus nooit krijgt. Men laat niet weten over welke periode het geld wordt geind.
Bij mij heeft men op 22 februari jl het verschuldigde bedrag geincaseerd. Ik heb dit bedrag terug laten draaien daar de laatste 3 maanden geen enkele maal mijn vuilcontainer was schoongemaakt.
Uit de reactie op deze terugstorting van het geld blijkt dat men dan al het abonnementsgeld over de periode 1 april 3- juni 2010 aan het incasseren is. Vervolgens stuurt men mij een jaarfactuur voor het volle jaarbedrag + Euro 2.50 administratiekosten. Als ik dan op internet kijk naar hun algemene voorwaarden dan blijkt dat men zich dat recht heeft voorbehouden Incasso via deurwaarder is slechts te voorkomen door deze factuur te betalen of weer een nieuwe incasso machtiging af te geven en dan bespraar je die Euro 2.50. Schijnbaar is 4 keer incasseren geodkoper dan 1 maal per jaar door de klant te laten overmaken. Dit is de wereld op zijn kop.
Je moet 2 maanden voor het einde contract opzeggen anders ben je weer een jaar verplicht om het abonnement af te nemen.
De voorwaarden zoals vermeld op hun internetsite zijn zeer eenzijdig alleen de verplichtingen van de klant staat in hun voorwaarden. Niet hun verplichtingen Door je aan te melden kan je lezen dat ze voor Euro 18.00 1 x per maand de vuilcontainer komen reinigen. In de voorwaarden staat niets hierover Bij aanmelding verwiizenen ze niet naar hun algemene voorwaarden.
Dit bedrijf spot met de belangen van de klant, willen alleen maar geld incasseren en komen hun verplichtingen niet na. Ik ben voornemens ze nu een brief te schrijven en hun in gebreke te stellen. Ik ga niet verder betalen ook al gaan ze naar de rechter voor de incassering. De wijze waarop dit bedrijf service verleend is beneden elk peil. Ook hun algemene voorwaarden zijn in strijd met de redleijkheid. De rechter moet hier maar eens over oordelen.
Overigens is het adres wat boven de opzegbrief staat niet correct, Op hun briefpapier staat het adres Albert Einsteinstraat 26, 3251LP Oud Beijerland. De automatische incasso kun je hun doen toekomen op het postadres Antwoordnummer 16026, 4730WB Oudenbosch.
Ik hoop hiermee mensen te waarschuwen dat men voorzichtig moet zijn bij het aflsluiten van het contract met dit bedrijf. men geeft geen mogelijkheid om te controleren of zij hun verplichtingen wel nakomen. Ik heb nimmer bericht ontvangen dat men mij container niet kon vinden of te vuil was om schoongemaakt te worden. Men incasseert 6 weken voor een periode al het bedrag zonder enige verwijzing daar na toe.