GebruikerspaneelInloggen

Opzeggen Postcodeloterij

Opzeggen Postcodeloterij

Opzeggen Postcodeloterij

Berichtdoor Ariadne » zo nov 07, 2010 1:20 pm

Hier dan het geëiste bericht, om mijn loterij-abonnement op te kunnen zeggen.... ten minste, dat hoop ik dan, want het wordt je werkelijk op het schandalige af moeilijk gemaakt om op te zeggen!!!

Belachelijk. Eerst zoeken naar de ingang om dat gevraagde bericht te kunnen plaatsen, dan ontdekken dat je nog weer een nieuw account aan moet maken, weer verder zoeken hoe het allemaal werkt....en dan maar hopen dat ik dan dan de juiste acties heb verricht.

Ik ben toch echt niet de stomste... en ik vind de manier waarop je af moet zeggen werkelijk niet te volgen! Hoe moet dat gaan met mensen die wat minder begiftigd zijn, het helemaal niet zelf kunnen doen, of die geen internet hebben?!

Nee, hier heb ik GEEN GOED WOORD voor over! Schandalig is het!

Oh ja, en ik wou ook nog even zeggen, dat ik mij volgende keer van tevoren bedenk om een abonnenment op bv de postcodeloterij te nemen. Dat doen we dus niet meer.

Trouwens, ik zal mijn naasten even melden wat ze over zichzelf afroepen als ze het zouden overwegen! Dan zien zij er ook wel van af!!!
Ariadne

Re: Opzeggen Postcodeloterij

Berichtdoor anita-60 » wo nov 24, 2010 11:10 pm

Hoezeer ik ook graag allerlei goede doelen wil helpen en natuurlijk ook blijf hopen op een prijs..het is voor mij niet meer op te brengen.
anita-60

Berichtdoor ansvandenherik » do nov 25, 2010 3:29 pm

Ik vind het schandalig dat ik al deze handelingen moet verrichten om mijn abonnement op te zeggen. Aanmelden ging iets makkelijker
ansvandenherik

Berichtdoor rosita » do dec 02, 2010 2:40 pm

Ik kom in de schuldsanering.....dus mag ik voorlopig niet meer meespelen bij een loterij.
Na 3 jaar ben ik weer van de partij

mvg Rosita :roll:
rosita

Berichtdoor posejdon » vr dec 03, 2010 12:09 pm

Ik wil 2 loten van de postcodeloterij opzeggen omdat het mij teveel word in deze crisistijden.
Ik houd er echter wel 2 over.

Mevr,L Ljubojevic
posejdon

Berichtdoor netje » vr dec 03, 2010 3:40 pm

Onder aan de opzegbrief staat: Controleer of het opzegadres correct is ( dat bovenaan de opzegbrief staat)
WAARMEE moet ik dat controleren want ik kan het adres niet vinden op deze sites van de postcode loterij en ben nu al 10 minuten bezig.
Net als de andere opzeggers: Wat is het moeilijk om 1 lot op te zeggen. :mrgreen:
netje

Keer terug naar Juiste opzeg adres