GebruikerspaneelInloggen

Opzegging wordt nieuw contract

Berichtdoor RobZ » za dec 19, 2009 2:13 pm

Wij hebben een apart probleem met Canaldigitaal.
Ons contract liep tot mei 2009. In november 2008 opgezegd. In januari 2009 via hun website een mededeling ingestuurd dat we onze opzegging intrekken.
In mei maar eens een mail gestuurd of het wel goed was geregeld, we willen niet zonder signaal komen te zitten. Mail terug: was geregeld. Niets bewaard natuurlijk. Nu hebben wij in oktober opgezegd per eind november (opzegtermijn 1 maand). Wat blijkt? Zij hebben doodleuk onze intrekking administratief verwerkt als een nieuw contract, ingaande mei 2009 en minimaal 1 jaar tot mei 2010.
Ondanks alle brieven die we sturen willen ze dit niet veranderen. Wij hebben niets getekend enz. maar ze gaan wel incasseren. Wij begrijpen niets van hun starre houding en dat voor zo'n groot bedrijf.
Wat te doen?
RobZ

Re: Opzegging wordt nieuw contract

Berichtdoor willmich5 » vr maart 05, 2010 2:02 pm

Wie weet een afdoende oplossing!!
ja hoor dat probleem hebben wij ook!
Maar ze hebben ons wel afgesloten en toch willen ze nog incasseren. Ik heb mijn automatische betaling nu ingetrokken en de andere nota's heb ik zelf terug geboekt! Ook mijn intrekking is administratief gewoon als een nieuw contract van 2 JAAR!!!!
Ik heb ook laten weten dat ze het abonnement al hebben stopgezet per 11-02-10!!!! maar ze reageren niet inhoudelijk op je schrijven! Je krijgt dreigbrieven! en ze laten weten dat de opzegging pas ingaat per 29-02-1012
Dus over 2jaar!!!! haha wat nu??? wie heeft de oplossing?
willmich5

Berichtdoor Renee-Steensma » do maart 11, 2010 6:23 pm

Ik moest mijn lidmaatschap opzeggen, omdat ik in december in de schuldsanering en budgetbeheer ben gekomen. Ik moest mijn auto verkopen van de Stadsbank Oost Nederland en omdat ik geen auto meer bezat hoefde ik ook geen ANWB meer. Nou als je alles voor de tijd weet doe je het anders. Ik kan mijn lidmaatschap niet opzeggen, omdat het OPZEG TERMIJN reeds verstreken was. Hoe kan ik nou in november weten dat ik in december mijn auto weg moet doen. Ik kreeg vandaag weer een acceptgirokaart met een verhoging van € 2,50 over het jaar 1-1-2010 t/m 31-12-2010. Het is voor mij zo wie zo al moeilijk genoeg om van een weekbudget rond te komen. Laat staan dat de ANWB een plaat voor hun hoofd hebben. Brieven sturen en mails heeft geen zin. Ik verwijs ze nog maar eens naar de Stadsbank Oost Nederland. Of weet iemand van jullie een oplossing voor dit probleem. Tjonge jonge, wat een zooitje daar.

Greetz.
Renee-Steensma

Berichtdoor snepke » za mei 08, 2010 10:27 pm

Ik ben 2 jaar bezig geweest voordat het rond was
Cd/Lindorff hadden me zelfs gedagvaard.
Heb de rechtzaak wel gewonnen.
Het hele verhaal staat op tros radar,incasso ,Lindorff B.V...Transfair en op Lindorff/T-Mobile
snepke

Keer terug naar Samen staan we sterk