door akkie51 » vr feb 19, 2010 7:10 pm
Werd zojuist gebeld door de Postcodeloterij. Ik had laatst op een email van hen gereageerd, dat ik wel graag een plaats in de zaal wilde hebben. Nu, een paar maanden later, bellen ze op, doen eerst of ik de gelukkige ben. Dan blijkt verder in het gesprek dat ik KANS kan maken op een plaats, als ik mijn huidige aantal loten uitbreid. Het aantal loten dat ik dan nu door de telefoon bestel, zoveel stoelen kan ik dan krijgen in de zaal. Na een maand moet ik wel even een briefje schrijven om deze loten eventueel weer op te zeggen. Doen ze net of ik heeeel blij moet zijn, terwijl het een gewone verkooptruc is!! Heb ik ze ook gezegd, en nog volhouden dat ik echt een grote kans maak, i.v.m. carnaval zijn er heel veel mensen niet te bereiken, dus de kans dat IK word ingeloot is heel groot. Ja ja, bedankt Postcode Loterij, ik speel al zo lang mee, en dan moet ik dus nog meer loten kopen om in aanmerking te komen voor de zaal.. Ik ga bij dezen mijn abonnement voor al mijn loten opzeggen. Ik hou niet van zulke geintjes. Robert