GebruikerspaneelInloggen

postcodeloterij verkooptrucs waardeloos

Berichtdoor akkie51 » vr feb 19, 2010 7:10 pm

Werd zojuist gebeld door de Postcodeloterij. Ik had laatst op een email van hen gereageerd, dat ik wel graag een plaats in de zaal wilde hebben. Nu, een paar maanden later, bellen ze op, doen eerst of ik de gelukkige ben. Dan blijkt verder in het gesprek dat ik KANS kan maken op een plaats, als ik mijn huidige aantal loten uitbreid. Het aantal loten dat ik dan nu door de telefoon bestel, zoveel stoelen kan ik dan krijgen in de zaal. Na een maand moet ik wel even een briefje schrijven om deze loten eventueel weer op te zeggen. Doen ze net of ik heeeel blij moet zijn, terwijl het een gewone verkooptruc is!! Heb ik ze ook gezegd, en nog volhouden dat ik echt een grote kans maak, i.v.m. carnaval zijn er heel veel mensen niet te bereiken, dus de kans dat IK word ingeloot is heel groot. Ja ja, bedankt Postcode Loterij, ik speel al zo lang mee, en dan moet ik dus nog meer loten kopen om in aanmerking te komen voor de zaal.. Ik ga bij dezen mijn abonnement voor al mijn loten opzeggen. Ik hou niet van zulke geintjes. Robert
akkie51

Re: postcodeloterij verkooptrucs waardeloos

Berichtdoor peterus » vr mei 21, 2010 11:31 am

ik word gebeld kan gratis meedoen 1mnd krijg bericht daar zou dan een opzegkaart bij zitten maar ontvang niks later zie ik dat er geld afgeschreven is voor 2 loten maar ook nog het verkeerde postcode wat moet ik hier nou mee? :twisted: :twisted:
peterus

Berichtdoor sophia » ma mei 31, 2010 8:50 am

Ik ben er ook 2 x ongemerkt ingetrapt. Ik heb inmiddels 9 loten, die ik vandaag heb opgezegd.
Wat een misselijke manier om goede doelen te steunen en mensen zo te bedonderen. Je hebt het pas in de gaten als er afgeschreven wordt van je bankrekening.

Ik pleit ervoor dat deze manier verboden wordt want ik wilde nooit meer dan 2 loten! de overige zijn er ongemerkt bijgeschreven.
sophia

Berichtdoor kat40 » di jun 08, 2010 8:12 am

goedendag met mevr nieuwenhuis.weet je dat jullie vuile oplichters zijn.ik word gebeld via de hartstichting als ik mee wou doen voor een goed doel..jaja.ik zou de maand mei mee doen voor niks 5 weken lang.en echter heb nooit loten onvangen nooit een brief gekregen van jullie dat ik uberhoupt mee doe maar wel even het geld van de rekening afhalen.ik vind dit heel gemeen om op zo,n manier klanten te werfen.en dan ook nog niks krijgen.ik doe dus nooit en nooit meer mee.en ik wil mijn geld terug.ik denk dat er wel meerdere zijn met mij....mvg nieuwenhuis :twisted: :evil: :twisted:
kat40

Keer terug naar Stel jezelf voor