GebruikerspaneelInloggen

postcodeloterij

postcodeloterij

postcodeloterij

Berichtdoor thea hof » di aug 17, 2010 8:48 pm

Tuitjenhorn vrijdag 06 augustus 2010

Brief t.a.v. extra loten postcodeloterij zonder toestemming.

Aan ledenservice Nationale Postcode Loterij.

Na contact gehad te hebben met Mindy schrijf ik op haar verzoek een brief. ( compliment aan Mindy die mij keurig te woord heeft gestaan)

Het betreft 2 extra loten die vanaf 25-02-2010 van mijn rekening worden afgeschreven ZONDER toestemming van mw. of dhr. Hof.

Op 02 maart is er telefonisch contact geweest i.v.m.een verjaardag actie, er werd gevraagd naar dhr. Hof die heeft ook het gesprek gevoerd het ging over Sponsor Bingo Loterij, na enig aandringen van de telefoniste of hij mee wilde doen ( 1e maand gratis) ging dhr. Hof even overleggen met mij ( mw. Hof) ik heb gezegd dat ik NIET mee wilde doen omdat wij de postcode loterij al hadden, volgens de telefoniste wilde mijn man het wel dus ik zei "hier heb je mijn man weer", mijn man heeft duidelijk gezegd dat hij NIET mee wilde doen.
Wat schets mijn verbazing dat ik na 2 dagen een bevestiging over de post kreeg, ik heb gebeld en kreeg een mijnheer aan de lijn die mij vertelde dat dit niet de bedoeling was en zou het beƫindigen, daar kreeg ik een mail over, die stuur ik mee.
Het ging dus duidelijk over sponsor bingo loterij en niet over extra postcode loten.

Nu kijk ik mijn bankafschriften na en ontdekte dat ik vanaf 25-03-2010 voor 3 loten betaal + nog eens een extra trekking ik betaal verdorie in een week bijna 60 euro, mijn man en ik hebben daar absoluut geen toestemming voor gegeven, en ik doe een verzoek om terugboeking vanaf 25-03-2010, wij doen mee vanaf 1997 met 1 lot en betalen daar 8.50 voor niet meer en niet minder, dit wil ik ook zo houden als dit netjes wordt opgelost.
Ik wil dat jullie het telefoon gesprek van 02-03-2010 opvragen, wij hebben duidelijk NEE gezegd.

Wij hadden vertrouwen in de postcodeloterijen met alle verwanten daarvan, het vertrouwen is weg, dit zijn zaken die niet mogen gebeuren zonder toestemming en of handtekening.

Daarbij wij willen ook niet meedoen met de EXTRA trekkingen, dus gaarne ook dat bedrag van 29.00 euro terug boeken.

Wij hopen dat dit in goed overleg netjes wordt opgelost, lukt het allemaal niet zoals het hoort dan wil ik nu er wel bij vermelden dat wij dan de overheid inschakelen.

Wij hopen binnen 2 weken iets van u te horen.
Na 10 dagen nogmaals contact opgenomen met de postcodeloterij of ze deze brief hadden ontvangen kreeg ik te horen dat ik wel toestemming had gegeven voor 2 extra loten middels het gesprek van 2 maart, ik vertelde dat het gesprek over de Bingo loterij ging en niet over de postcode loterij, volgens deze heer NIET, wat sta je machteloos aan de telefoon en er is niemand die er iets aan doet , ik vindt dit schandalig. Ik heb mijn abonnement opgezegd.
thea hof

Re: postcodeloterij

Berichtdoor I.E. Geurtsen-Smith » wo aug 25, 2010 8:50 pm

Ik zeg mijn abonnement op bij de postcodeloterij omdat ik er totaal niet meer achtersta en het veel te duur is....by the way...nooit maar dan ook nooit wat gewonnen, oh ja 1 keer 5 euro hahaha....en een Tom en Jerry ijsje bij de C1000 af te halen, niet gedaan dusssss.....
I.E. Geurtsen-Smith

Keer terug naar Juiste opzeg adres