GebruikerspaneelInloggen

Welkom op Abonnementenforum

Berichtdoor AbonnementenForum » di dec 22, 2009 9:33 pm

Hallo,

Ik ben Marco de beheerder van Abonnementenforum, hier kunt u van alles over abonnementen posten om samen met de andere gebruikers sterker te staan en tot een oplossing te komen.

Voor ideeen kun je mij altijd een prive berichtje sturen.

Veel plezier op het nieuwe forum.

Groet Marco
AbonnementenForum

Re: Welkom op Abonnementenforum

Berichtdoor metzijntweetjes » di feb 16, 2010 8:40 am

Bedankt
metzijntweetjes

Berichtdoor Gerda » zo feb 28, 2010 2:35 pm

Hoi Marco,

Na een ongezonde bloeddrukverhoging nav de Bankgiroloterij wilde ik een reactie plaatsen op het forum om misschien wat medeburgers te kunnen ontmoedigen. Het zal ongetwijfeld aan een IQ liggen, maar een simpele reactie (na afdrukken opzegbrief) op het desbetreffende forum bleek onmogelijk.
Is het inderdaad zo, dat een reactie alleen mogelijk is VOOR het afdrukken?

Mvg Gerda.
Gerda

Berichtdoor Huubhubers » di apr 27, 2010 2:24 pm

Ik heb vandaag 27-04-2010 mijn veronica abonnoment opgezegd, vanwege de crisis. Ik kan het niet meer betalen veel te duur.
Huubhubers

Berichtdoor ikhebeenpaars » wo nov 17, 2010 12:19 pm

hoi ik ben femke en heb zojuist een berichtje geplaatst over het feit dat wij nu een brief van een deurwaarder binnen hebben gekregen van het voetbal blad ELF.
ook wij hebben het opgezegd per brief en krijgen nu een jaar later weer een rekening die wij weigeren te betalen.

ik wou een bericht plaatsen zodat je die te lezen kreeg op het eerste forum wat je te zien krijgt
bij abonnement opzeggen elf"maar weet niet hoe..
wil graag iedereen die klachten heeft doorverwijzen naar de consumentenbond want die kunnen er werk van maken maar dan moeten ze wel even de klachten melden!
alleen dan kan er wat aan gedaan worden, want ook ik kreeg nooit een ontvangsbevestiging van de opzegging en kan dus niks.
als nml blijkt dat dit structureel gebeurd bij mensen die op zeggen en vervolgens weer rekeningen krijgen dan kan het bederijf aangesproken worden.

vriendelijke dank femke!
ikhebeenpaars

Keer terug naar Stel jezelf voor